WASD Skrivet 1 Januari 2019 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2019 Året har blivit 2019 och jag gör traditionsenligt ett besök i forumet för att skriva i "Vilket År Är Det I År-Tråden" i Tha IMBAZ gruppforum. Då möts jag av chockbeskedet, FuskaMynt läggs ner! Jag klickare vidare in på sidan för att beskåda mina FuskaMynt och ser likt Joakim von Anka hur de ligger där och skiner. Jag tittar på mina föremål och ser hela två Hjul. Vad kommer hända med dessa? Jag vill för övrigt reklamera två styck "Se andras FuskaMynt". Jag provade två gånger att fylla i ett användarnamn och fick ingen form av bekräftelse eller att jag fick se antal FuskaMynt hos användarna i fråga. Jag kräver pengarna tillbaks, kommer annars ta vidare detta till allmänna reklamationsnämnden. Om FuskaMynt mot förmodan likt bitcoin kommer tappa allt sitt värde när forumet planeras att uppdateras, vad kommer uppdateringen istället medföra för nya funktioner? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Januari 2019 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2019 (redigerat) Det är ypperligt sorgesamt att se en så gedigen tradition som FuskaMynt gå i graven, och personligen på snudd till bedrövligt att Fuska-medaljerna tas bort då jag genom pliktrogen tjänstgöring på webbplatsen har lyckats bli så pass väl dekorerad. Ja ja, det blir väl till att lösa in sina resterande FuskaMynt på en anka och ett varningskort. Jag vill också yrka mitt stöd av en återfinansiering av Herr WASDs ej funktionella "Se andras FuskaMynt". I tider som dessa är inte 50 FM något att fnysa över, då det motsvarar i det närmaste flera månader av forumets totala aktivitet! Ehuru tiderna är bittra vill jag ändå uttrycka en hoppfull optimism kring webbplatsens framtid, och ser mycket fram emot att få höra vad för rafflande nymodigheter som tänks ersätta FuskaMynten. https://i.imgur.com/7FXODZ5.png Redigerat 1 Januari 2019 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 September 2019 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2019 Sommaren börjar gå mot sitt slut och jag är fortfarande stolt ägare av mina två hjul. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 September 2019 Rapport Dela Skrivet 13 September 2019 Som det ser ut nu så blir det en låååååång sommar =) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Oktober 2020 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2020 bumpJag undrar om jag kan lösa in mina FuskaMynt mot nya valörer likt när Sverige bytte sedlar för ett antal år sen. Jag hörde rykten att du gillar öl, kanske går de att spendera på det? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Oktober 2020 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2020 2019-09-13 kl 09:25, skrev WASD: Sommaren börjar gå mot sitt slut och jag är fortfarande stolt ägare av mina två hjul. Nu är även nästa sommar över och hjulen är spårlöst borta 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 24 Augusti 2021 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2021 Vad sägs som att göra en comeback och släppa fuskamynt som en crypto? 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.