Gäst Donald Duck Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Vem ska se den det ska jag LÄTTT SOMMM ENNN PLÄTTT Premiär:9 juni ska se den i premiär ska boka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Lätt, varfär skulle man inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Redan.. ;P... jag ska oxå se den ngn gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag måste se Kammaren först... Har läst boken... Tycker ni jag ska skippa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag ska npg oxå se den på premiären.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Ska inte se den på prämiären! Boken kanske är den bästa i hela trilogin men jag slänger inte bort pengar för att stå i flera timmar för att få Biljetter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag ska nog se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag måste se Kammaren först... Har läst boken... Tycker ni jag ska skippa den? du kan skippa filmen om du vill du kan hyra den först o sen se AZKABAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 jag tycker att det är den bästa boken så jag hoppas att den blir lika bra som film. ska inte se den på premiären, kanske inte på bio alls, men jag ska se den nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag håller med dig Cloud. Det är faktiskt den bästa boken men jag har inte läst Fenixorden än så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 kommer inte riktigt ihåg den sen jag läste den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag läser Fenixorden och den är den bästa boken jag läst av alla Harry Potter bökerna och sen så kommer Fången från Azkaban, Hemligheternas kammare, De vises sten och sist men inte minst Flamande bägaren! Jag har sett alla Harry Potter filmer som kommit ut på DVD och VHS så att...jag tycker att man ska se Hemligheternas Kammare...den är ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.