Hoppa till innehåll

Ganons Castle Igen...


kickan
 Dela

Rekommendera inlägg

barriären jag har kvar är den som är på en bro som sitter fast i tornet...och jag kan ju inte gå in i tornet eftersom att jag måste slå ut alla barriärer först (tror jag). rummet som man ska andvända lens of truth i har jag redan varit i, det är ett annat... har du nån beskrivning?? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska gå till Shadow barriären (den där man ska använda lens of truth) och få guldhandskarna i en kista. Sen gör du klart shadowbarriären om du inte har gjort det. Framför ingången till en barriär är det en jättestor sten som du ska lyfta bort. Sen går du in i barriären!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan skriva hur man dödar ganondorf nu när du är så nära.

 

Först och främst Ställ dig i ett hörne ha pilbågen berädd med ljus pil, spela lite tennis med ganondorf.När den ljusa bollen kommer emot dig slå till den med svärdet.När han missar så ska du ta snabbt upp bågen och sikta en pil på honom sen så ska du springa fram och slå honom.När han tar en riktigt stor en då sak du bara skjuta en pil på honom.

 

För att döda Ganon:

När han har slagit bort master sword ur din hand ska du ta fram något annat vapen (t.ex Megaton hammer big gorons sword gaint knife)när han kommer galopperandes emot dig rulla under hans små ben och nita han svans gör så tills han tuppar i hop spring och ta master sword och gör samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska gå till Shadow barriären (den där man ska använda lens of truth) och få guldhandskarna i en kista. Sen gör du klart shadowbarriären om du inte har gjort det. Framför ingången till en barriär är det en jättestor sten som du ska lyfta bort. Sen går du in i barriären!

är inte det Vattenbariären?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0014 @ 24/05-2004 22:47:46)

Du ska gå till Shadow barriären (den där man ska använda lens of truth) och få guldhandskarna i en kista. Sen gör du klart shadowbarriären om du inte har gjort det. Framför ingången till en barriär är det en jättestor sten som du ska lyfta bort. Sen går du in i barriären!

är inte det Vattenbariären?

vatten barrieren?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(blade_alle @ 25/05-2004 10:54:05)
(0014 @ 24/05-2004 22:47:46)

Du ska gå till Shadow barriären (den där man ska använda lens of truth) och få guldhandskarna i en kista. Sen gör du klart shadowbarriären om du inte har gjort det. Framför ingången till en barriär är det en jättestor sten som du ska lyfta bort. Sen går du in i barriären!

är inte det Vattenbariären?

vatten barrieren?

vatten sigillet då!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...