Mezox Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Vad är räntan till för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Om du lägger in på banken , och tar ut så får du extra poäng genom räntan. TROR JAG ! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag får inga poäng när jag klickar på inkassera räntan, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Först köper du inkassera ränta grejen , sen affär>bank>ta ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 "Du får bara ränta var 21 dag under förutsättningarna att du inte tar in eller ut poäng under tiden." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 "Du får bara ränta var 21 dag under förutsättningarna att du inte tar in eller ut poäng under tiden." tycker att 21 dagar e för lång tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag tycker att 21 dagar är ganska lång tid!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Det är det inte ! det går skitsnabbt faktiskt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Det är det inte ! det går skitsnabbt faktiskt ;) 3 veckor?! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 "Du får bara ränta var 21 dag under förutsättningarna att du inte tar in eller ut poäng under tiden." Vad menas med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jag tycker att man skall kunna köpa en grej i affären så att man kan få ränta även om man tar in/ut pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 jag tycker att man skall kunna köpa en grej i affären så att man kan få ränta även om man tar in/ut pengar! Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.