agiyr Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 ljug inte :angry: :angry: Va? Finns det de som ljuger bara för att de har bättre pokemon än er? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 ljug inte :angry: :angry: Eh skojar du Agiyr :huh: Tror du donald duck har shiney Celebi osv :huh: du måste vara tokig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 GS finns faktiskt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 det är möjligt men inte troligt att dom har/hade dom pkmn:en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 på Lv 9999, visst..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steel Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 jag har en toiruge(vet inte hur det stavas.neveklingen av hitmonli och dom där) han är på level noll och kan inte dö det blem något fel när jag skulle kopiear honom :cool: På saphire har jag 15 st på lv 100 och på saphire kan man inte fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 klart man kan. har du hört tallas om Game shark? eller Action replay? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag använder alltid Geodude eller Sandslash det spelar ingen roll vilket spel. Annars så har jag just nu på gul: Pika=Pikachu lvl Blue=Vaporeon lvl 51 Gas=Hanter lvl 50 Fly=Pidgeot lvl 51 Rock=Graveler lvl 49 vilken pokémon som helst, t.ex. Mew, Abra, Oddish. På Kristall brukar jag ha: Vaporeon Graveler Meganium Pidgeot en till vatten bäbisen man får från Day-Care Man eller en utveckling på Tyrouge I gul sattsar jag på att få alla pokémon utan att byta, jag har 64 st nu. Om någon vill veta hur man kan få alla pokémon utan att byta så kan du skicka ett PM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Finns redan så jättemånga sådana här trådar! Varför letar du inte upp någon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg