Kexx3 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Hur många har sett den och hur många ska se den?Jag ska se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Lätt att man ska det! En internet kompis har sett den =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 25 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 2 av mina klasskompisar såg den på premiären Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 min syster har sett den den var bra säger hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag vill jätte gärna se den, den verkar ju sk*t bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Yupp jag ska nog se den! Har den kommit ut på bio nu eller? För då drar jag med mig en kompis och ser på den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag ska inte se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja den har kommit på bio dannestorm varför ska inte du se den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Okej tack... Då drar jag med mig en kompis och ser den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag tänker inte se den, den var inte bra enligt mina kompisar och en lärare. Dom tyckte den var långtråkig och konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Orlando Bloom och Brad Pitt är med i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 MIna kompisar säger att den är sk*tbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.