Spaghettin Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Vilket spel ska jag köpa mellan Bf v och Cs? Tycker dom är mycket roliga båda två men min ekonomi har bara råd med ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag tycker att du ska köpa BF Vietnam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 BF V Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag säger Cs, för BFV är inte i spelskick (ännu) enligt min åsikt, många som har Stora problem med BFV men om dom patchar det ett par gånger så kanske det "växer". Men i nuläget råder jag alla att låta bli BFV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag tycker faktsist att du ska köpa Battle Field Vietnam men inte Counter-Strike Condition Zero för att den är ju tråkig tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 BFV!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Vilket spel ska jag köpa mellan Bf v och Cs? Tycker dom är mycket roliga båda två men min ekonomi har bara råd med ett spel BFV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 det beror på, gilalr du krig köp BF, gilalr du online spel köp CS, jag ahde iaf köpt CS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 köp bf först (om du vill).. Sen kan du spara så in i.. så du kan köpa cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 cs så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 BFV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag har bestämt mig för vad jag hade köpt, CS!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.