Rullis Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Buffy? Fast finns det till Gamecube ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag tror att det finns tll ngc... Men.... Det är väll inget läskigt?.... Och jag tror inte att det är nått bra spel heller.... Men jag tycker att serien är bra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Silent hill 4 kommer inte till NGC.. Lika så Project Zero 2. Och Xade du snackar minst lika mkt off topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Omega vi har inte snackat off topic vi svara baa på frågorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag menade att det han kallar "off topic" gör han minst lika mkt själv.. Alltså ingen snackar off topic ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 BLOODY REIN ÄR AS LÄSKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTA!!!! DET ÄR SKITSVÅRT ÅKSÅ!!!!!!! DET REKOMENDERAS!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Köp RE spelen sånafall.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Buffy Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Buffy? Fast finns det till Gamecube ? Japp det finns till GameCubeBuffy the vampire slayer - Chaos Bleeds äger såklart det själv :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Bloddy rein?.... Jaja, buffy är väll inget bra spel?.... Det verkar inte så iaf.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Resident evil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Buffy Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Bloddy rein?.... Jaja, buffy är väll inget bra spel?.... Det verkar inte så iaf.... Jag älskar det!! har inte kommit så jättejättelångt kanske, menjag gillar det. De som gillar serien gillar spelet... de flesta iaf, en del kanske inte gillar spel Men spelet har faktiskt fått ganska bra betyg! fast sen om det är ett skräckspel vet jag inte direkt. Den som ska ha ett skräckspel borde vänta på Resident Evil 4... eller spela Silent Hill spelen (fast de vet jag inte om de finns till gc) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Nej.... Silent hill spelen finns inte till gamecube... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg