Magdis Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Kan man skaffa större behållare för pilarna så att man kan bära fler än 30 pilar? Kan man få större plånbok än Giants wallet (500 rupees)? Är det nån som klarat Horseback riding i Gerudos fortress så att ni vunnit hjärtbiten? Högsta poängen jag lyckats få är 890 poäng och man måste ha 1000. Svårt! Finns det nåt bra knep för att fånga Big Poe´s? När jag får syn på en så stannar jag och väntar på att den ska dyka upp så jag kan skjuta den, men ofta kommer den fram halvt inne i en mur eller nåt så man träffar den inte. Epona brukar sticka upp skallen mitt i vägen också. Jag har fångat 4 stycken men sen var det stopp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) 1.Man kan få 50 pillar och 40 pillar den ena får man när man kör den där leken i Kakiriko Village den andra om man får mint 1500p i horseback achery(den man får en hjärtbit av om man får 1000p). 2.Man kan högst få 500 rupées 3.Om du hittar en big poe och den går bort leta på samma område. Redigerat 25 Maj 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Kan man skaffa större behållare för pilarna så att man kan bära fler än 30 pilar? Kan man få större plånbok än Giants wallet (500 rupees)? Är det nån som klarat Horseback riding i Gerudos fortress så att ni vunnit hjärtbiten? Högsta poängen jag lyckats få är 890 poäng och man måste ha 1000. Svårt! Finns det nåt bra knep för att fånga Big Poe´s? När jag får syn på en så stannar jag och väntar på att den ska dyka upp så jag kan skjuta den, men ofta kommer den fram halvt inne i en mur eller nåt så man träffar den inte. Epona brukar sticka upp skallen mitt i vägen också. Jag har fångat 4 stycken men sen var det stopp. ;) Wee, jag klarade det på några försök, det är svårt men inte omöjligt, fortsätt försök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 mett rekord på horseback archery e 2000, det blir lätt om man spelar det mycket! TIPS: skut tavlor när du rider iväg och krukor på tillbaka vägen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag ska testa det där med krukorna. Jag har klarat hjärtbiten nu men det var på håret. 1090 fick jag tror jag. Nu saknar jag bara en hjärtbit och det är den man får av Dampé om man racar mot honom och kommer fram på under 1 minut. Jag förstår att man måste använda longshot den sista biten men det går för segt för mig att pricka målet med longshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag ska testa det där med krukorna. Jag har klarat hjärtbiten nu men det var på håret. 1090 fick jag tror jag. Nu saknar jag bara en hjärtbit och det är den man får av Dampé om man racar mot honom och kommer fram på under 1 minut. Jag förstår att man måste använda longshot den sista biten men det går för segt för mig att pricka målet med longshot. MAN FÅR VÄL BARA 100 P PER TAVELTRÄFF, ELLER HAR JAG FEL... CAPSLOCK AKTIVERAT!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (0014 @ 26/05-2004 21:43:07) Jag ska testa det där med krukorna. Jag har klarat hjärtbiten nu men det var på håret. 1090 fick jag tror jag. Nu saknar jag bara en hjärtbit och det är den man får av Dampé om man racar mot honom och kommer fram på under 1 minut. Jag förstår att man måste använda longshot den sista biten men det går för segt för mig att pricka målet med longshot. MAN FÅR VÄL BARA 100 P PER TAVELTRÄFF, ELLER HAR JAG FEL... CAPSLOCK AKTIVERAT!!! man kan få högst 100 p... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Kan man skaffa större behållare för pilarna så att man kan bära fler än 30 pilar? Kan man få större plånbok än Giants wallet (500 rupees)? Är det nån som klarat Horseback riding i Gerudos fortress så att ni vunnit hjärtbiten? Högsta poängen jag lyckats få är 890 poäng och man måste ha 1000. Svårt! Finns det nåt bra knep för att fånga Big Poe´s? När jag får syn på en så stannar jag och väntar på att den ska dyka upp så jag kan skjuta den, men ofta kommer den fram halvt inne i en mur eller nåt så man träffar den inte. Epona brukar sticka upp skallen mitt i vägen också. Jag har fångat 4 stycken men sen var det stopp. ja man kan skaffa större behållare till pilar... Nej...Inte vad jag tror iaf....500 rupees är vel ändå ganska mycke ;) Jag har inte klarat Horseback riding Nepp jag har inga bra knep till att fånga big poe´s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Ja man får högst 100 poäng per träff, därför måste man träffa varje tavla mer än en gång. Ska man kunna komma upp till 1500 poäng måste man träffa varje tavla mitt i prick 3 gånger, det klarar jag aldrig. Mitt bästa nu är 1190 poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag ska testa det där med krukorna. Jag har klarat hjärtbiten nu men det var på håret. 1090 fick jag tror jag. Nu saknar jag bara en hjärtbit och det är den man får av Dampé om man racar mot honom och kommer fram på under 1 minut. Jag förstår att man måste använda longshot den sista biten men det går för segt för mig att pricka målet med longshot. man måste inte alls använda longshot, jag klarade det utan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 När jag har sprungit så snabbt det går och inte träffats av elden en enda gång så har jag iallafall inte hunnit fram på kortare än 1 minut. Det går ju inte att springa snabbare än kontrollen tillåter, eller hur? Igår lyckades jag hinna fram på 59 sekunder och då använde jag longshot för att ta mig genom rummet som man måste springa runt hela väggen annars. Du kanske blandar ihop det med det första racet då man inte behöver komma fram speciellt snabbt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Ja man får högst 100 poäng per träff, därför måste man träffa varje tavla mer än en gång. Ska man kunna komma upp till 1500 poäng måste man träffa varje tavla mitt i prick 3 gånger, det klarar jag aldrig. Mitt bästa nu är 1190 poäng. Mitt högsta: 1210 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg