blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Hejsan! Jag har klarat av deku tree och doddong cave....Och jag är nu vid Zora´s domain och undrar hur man gör för att flytta tjockisen som sitter ivägen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 klara dykartävlingen till vänster om kungen, sedan simma ner igenom hålet i vattnet simma ner i lake hylia som du nu är i och hämta brevet som ligger i bottnen. efter det visar du det för "tjockisen"!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Hejsan! Jag har klarat av deku tree och doddong cave....Och jag är nu vid Zora´s domain och undrar hur man gör för att flytta tjockisen som sitter ivägen? Du borde visa mer respekt för kungen... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (Kanji @ 26/05-2004 17:21:26) Hejsan! Jag har klarat av deku tree och doddong cave....Och jag är nu vid Zora´s domain och undrar hur man gör för att flytta tjockisen som sitter ivägen? Du borde visa mer respekt för kungen... :P vadå respekt, det e en TV-spels gubbe, vem bryr sig, jag kallar han "Fisk-f*n"! vad heter han på riktigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (Kanji @ 26/05-2004 17:21:26) Hejsan! Jag har klarat av deku tree och doddong cave....Och jag är nu vid Zora´s domain och undrar hur man gör för att flytta tjockisen som sitter ivägen? Du borde visa mer respekt för kungen... :P Den var bra. Och Xade vem bryr sig im det är ett spel respekt är respekt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Jag har klarat av det nu.. :) NY FRÅGA! Jag är i forest tempel och alla 4 spökena har flygit iväg med elden vad ska jag göra? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 du ska gå runt i templet hitta nycklar, karta, kompass, vapen och spökerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (redigerat) Ja det vet jag....men vart ligger allt? och vart ska jag gå först? och vart ligger nycklarna? Redigerat 26 Maj 2004 av blade_alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 kolla HÄR där ska det finnas hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Okej tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 (Xade @ 26/05-2004 17:33:08) (Kanji @ 26/05-2004 17:21:26) Hejsan! Jag har klarat av deku tree och doddong cave....Och jag är nu vid Zora´s domain och undrar hur man gör för att flytta tjockisen som sitter ivägen? Du borde visa mer respekt för kungen... :P vadå respekt, det e en TV-spels gubbe, vem bryr sig, jag kallar han "Fisk-f*n"! vad heter han på riktigt? han heter King Zora på Oot men på Majoras mask heter han Toto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 26 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Okej då vet jag det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg