Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jo den var kul! Denna gillar jag: Två män stog på översta vånigen av en skyskrapa och drack öl! Då sa den ene: - Här uppe blåser det så mycket så att man kan hoppa ut genom fönstret, göra en looping och komma tilbaka genom fönstret! - Det tror jar inte på sa den andre! - Det är sant sa den första och hoppade ut genom fönstret, gjorde en looping och kom tillbaka! - WOW, det vill jag också testa! sa den andre och hoppade ut genom fönstret men ramlade ner och slog ihjäl sig. Då gick den första ut till närmaste bar och där stod bartränden som hade sett allt genom fönstret och satill mannan: - Fy f#n vad du är elak när du är full, Stålmannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 hahaha den var ju underbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jo den var kul! Denna gillar jag: Två män stog på översta vånigen av en skyskrapa och drack öl! Då sa den ene: - Här uppe blåser det så mycket så att man kan hoppa ut genom fönstret, göra en looping och komma tilbaka genom fönstret! - Det tror jar inte på sa den andre! - Det är sant sa den första och hoppade ut genom fönstret, gjorde en looping och kom tillbaka! - WOW, det vill jag också testa! sa den andre och hoppade ut genom fönstret men ramlade ner och slog ihjäl sig. Då gick den första ut till närmaste bar och där stod bartränden som hade sett allt genom fönstret och satill mannan: - Fy f#n vad du är elak när du är full, Stålmannen! den är ju bara för skön :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Hahahahaha :lol: Den var ju bäst Ratchet :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Visst är den bra! Två män åker motorcykel och så säger de ene: - Värst ved din motor låter. - Va? sa den andre. - VÄRST VAD DIN MOTOR LÅTER! sa den förste. - VA? sa den andre - VÄRST VAD DIN MOTOR LÅTER! skrek den förste. - Det är omöjligt för mig att höra vad du säger, sa den förste, för min moyor låter så mycket! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 haha de va bra :P ja har hört en liknande (fast lite omgjord ;) ) de va två älgar som var ute och flög, då sa den ene -du har en bulle i ögat -VA!? -du har en bulle i ögat! -VA!? -DU HAR EN BULLE I ÖGAT!!! -ja hör inte, för ja har en bulle i ögat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Tjejen ringde till sin kille och sa "kom över det finns ingen hemma". när killen kom dit så var det ingen hemma :lol: p pffffh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Visst är den bra! Två män åker motorcykel och så säger de ene: - Värst ved din motor låter. - Va? sa den andre. - VÄRST VAD DIN MOTOR LÅTER! sa den förste. - VA? sa den andre - VÄRST VAD DIN MOTOR LÅTER! skrek den förste. - Det är omöjligt för mig att höra vad du säger, sa den förste, för min moyor låter så mycket! :D Den var bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 (redigerat) Den här är gammal: Det var tre personer som gick till en bondgård den första gick in i ett stall med grisar men sen kom han ut och sa uuuu grisarna luktar sen gick den andra in men sen kom han ut och sa uuuu grisarna luktar sen gick den tredje in men sen kom grisarna ut och sa uuuu mannen luktar. :) Redigerat 29 Maj 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 de e ju en bellman historia :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Det finns en sådan fast med bellman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Stadsbon ser på korna som står och idisslar och frågar: - Var fick kossorna tuggummit ifrån? - Röker dina kor? - Nä, hur så? - Då tror jag att din lada brinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.