unreal Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 halo2 urk jämfört med halflife2 men man vill ju ha båda +doom3 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag har sett Halo 2 på DVD och på den dvden så visar dom det nya som dom har lakt till t ex att man kan ha två vapen samtidigt och skjuta samtidigtt det är grymt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag har sett Halo 2 på DVD och på den dvden så visar dom det nya som dom har lakt till t ex att man kan ha två vapen samtidigt och skjuta samtidigtt det är grymt. Är inte det bara pistoler man kan ha två av eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) Nej man kan ha en kulspruta och ett spikgevär och så han man ta ett slaks laser svärd eller vad det nu är för svärd men i alla fall dom tar man från monsterna man dödar. Redigerat 12 Juni 2004 av Magan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Nej man kan ha en kulspruta och ett spikgevär och så han man ta ett slaks laser svärd eller vad det nu är för svärd men i alla fall dom tar man från monsterna man dödar. Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Nej, man kan ha en "Needlestorm" och ett maskingevär samtidigt, och om man flyger på en Ghost, så kan någon annan hoppa upp på den och putta av en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) Nej, man kan ta upp en meffra i ena handen och ett spik gevär i den andra! De va min DVD magan hade sätt! Jag fick den med Superplay! p.s jag svarade på diddys fråga! Redigerat 13 Juni 2004 av Bibbsky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cherokee Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det kostar väl förmodligen runt 650-700 kr :angry: Det är synd men det får man väl räkna med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag tror att det kommer att kosta kanske 649 kr som alla andra nya spel speciellt om det är så gudarns bra, det är jag nästan säker på att det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Det kostar 549kr på webhallen... men visste inte du att det redan har kommit ut? de kom ut redan i maj... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag med!!ska köpa det första dan det kommer ut!!! men jag tror att det kostar 650:- som anndra populära spel........ Då har du missat chansen för de kom ut i majmen de e jävligt svårt att få tag i :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (Du skrev 2 inlägg, det är mot en § regel :angry: .) äh och Jag bryr mig inte... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg