Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag gjorde det en gång. gissa om farsan blev vansinnig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Någon i vår klass skolkar när han får lust. Vi har då en bra klass, därför att det är ingen som skolkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 men vissa lektioner är bara sååå tråkiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ja som SO,NO och matte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 So är min värsta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ja har skolkat. ja va inne på fuska hela dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (Flamed Jirachi @ 28/05-2004 22:03:17) Jag har ALDRIG skolkat och tänkerALDRIG göra det för man missar mycket. Som mig, har och kommer inte att skoloka.. Jag VET att ni kommer att skolka när ni blir äldre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (Oden @ 05/06-2004 10:25:49) (Flamed Jirachi @ 28/05-2004 22:03:17) Jag har ALDRIG skolkat och tänkerALDRIG göra det för man missar mycket. Som mig, har och kommer inte att skoloka.. Jag VET att ni kommer att skolka när ni blir äldre. d måste inte skolka.ja VET dt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag har aldrig skolkat för man missar apmycket!! Men det e en tjej i min klass som e i skolan typ 2/3 dagar av 5.. Så har hon gjort sen första skoldagen!! *Weird* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag har aldrig skolkat för man missar apmycket!! Men det e en tjej i min klass som e i skolan typ 2/3 dagar av 5.. Så har hon gjort sen första skoldagen!! *Weird* okej. Det var ju inte bra. Vilken klass går ni i nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag har aldrig skolkat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 SO är bara så tråkigt! Det tycker alla i klassen men det är ändå ingen som skolkar från det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg