Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Om manhar en banner som man vill ha i sin presentetion, hur gör man då för att sätta in den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Du måste först lägga upp bannern på internet. Det gör du lätt genom att gå in på upl.silentwhisper.net och registrera dig. Sen tar du "Upload" och sen trycker du Bläddra, sen väljer du bannern, sen trycker du Upload igen. så klickar du på den lilla länken som står där. och markerarar den lilla länken som kommer upp i rutan sen går du in på forum.fuska.se. Min kontrollpanel--->>Ändra Presentation. Sen trycker du på IMG knappen över där du skriver. Sen klistrar du in länken där. sen trycker d Uppdatera.. (tror jag)... sen är det klart! Du måste ha köpt Fler bilder i affären. kostar 600 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Låter krångligt men är säkert lätt när man vet exakt hur man gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Det är lätt.. Men jag förklarade lite krångligt kanske :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Man kan ju alltid försöka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Låter krångligt men är säkert lätt när man vet exakt hur man gör! Det är väldigt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 vad e banners eller vad det heter för ngt? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 vad e banners eller vad det heter för ngt? :unsure: Kolla i min press.. där ser du en banner ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (Omega @ 30/05-2004 10:07:22) vad e banners eller vad det heter för ngt? :unsure: Kolla i min press.. där ser du en banner ;) ok!tack! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 vad e banners eller vad det heter för ngt? :unsure: Det är en avlång avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (orson @ 30/05-2004 15:03:29) vad e banners eller vad det heter för ngt? :unsure: Det är en avlång avatar han har ju redan svarat! <_< den va fin, Omega! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jag vet inte om jag skall fixa en banner, det är grymt men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.