Gäst Donald Duck Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jag blev avstängd förut 4-5 månader men nu sköter jag mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jag blev avstängd förut 4-5 månader men nu sköter jag mig Hur då?Du har ju 0 varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 När han var avstängd så försvinner varningarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Han var KAKAROTT.. Men du kanske inte fanns på hans tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Jaså är det han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Tror det.. ganska säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Visste inte att han har bytt namn! Men åter till ämnet! Jag tror att Moderatorerna kan rensa denna tråd eller låsa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Vadå.. står det så här: "du har fått din femte varning, alltså blir du avstängd i 6 månader" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) hmm... men de är väl inte så svårt att logga in igen... bara rensa cookies och temporarily internet file.. och så kommer man väl in igen... och om dom har IP ban e de inge problem för mig iallafall... min ISP byter IP hela tiden ^_^ (och nej, jag tänker inte bete mig så dåligt så jag blir bannad) Redigerat 31 Maj 2004 av Thunder Dragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det beror på vad man har gjort Silver Star! Om man gjort något skit dåligt exe: Skrivit fula ord eller något sånt kan man få det långt men om man skriver onödiga inlägg så kan det itne bli så länge! ok!tack för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag fick min varning bara för att jag frågade om någon gillade ett visst rockband. Utan förvarning!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag fick min varning bara för att jag frågade om någon gillade ett visst rockband. Utan förvarning!! :angry: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=14168&st=0 Den är bra att kunna om du håller allt det så kommer du inte att få fler varningar! läs igenom allt noga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.