Rullis Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Kan man få Ho-Oh om man fångar alla Legendariska Hundar?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 ja har helat nåra pkmn nu men nu är ja lite fast, så ja har en fråga :P ja har den där nyckeln som man hittar när nåra killar spränger ingången till labbet, och så har ja precis fått min andra time flute, vad ska ja göra?? och sen en liten fråga till: gör de nått om jag inte fångar suicune, men ja har entei de va egentligen den första frågan ja behövde hjälp med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) Du får en kanske 2 chanser till. Om du itne fångar han kan du aldrig få Ho-OhOm man sparar på story mode( dte borde ju gå annars är det konstigt spel), kan man då göra som på R/s och spara framför "en chans att fånga pkmn"(om de nu finns sånna)? Redigerat 31 Maj 2004 av Ngc-diggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 nej, man kan tyvärr bara spara vid datorer. men kan nån svara på min fråga, tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag gjorde min raikou till vanlig idag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 nej, man kan tyvärr bara spara vid datorer. men kan nån svara på min fråga, tack Jag kan tyvärr inte svara på frågan,(har inte spelet än vill gärna ha fakta) men man kan bara spara vid dator sa du. Då borde det ju gå att spara och sen gå till en pokemon (om det fanns såna som bara gick att möta 1 gång) och sen göra som på spelet & gå dit igen. men jag fattar inte riktigt spelet än.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 jag gjorde min raikou till vanlig idag :) hur i hel..... kunde du fånga honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag läste här att det där hjärtat måste vara vitt ska man bara gå runt för att det ska bli vitt? berätta hur man gör snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Ngc-diggare @ 01/06-2004 07:48:24) nej, man kan tyvärr bara spara vid datorer. men kan nån svara på min fråga, tack Jag kan tyvärr inte svara på frågan,(har inte spelet än vill gärna ha fakta) men man kan bara spara vid dator sa du. Då borde det ju gå att spara och sen gå till en pokemon (om det fanns såna som bara gick att möta 1 gång) och sen göra som på spelet & gå dit igen. men jag fattar inte riktigt spelet än.... :( ja har klarat de nu så de e lungt :) men FAKTA: De e en kille som ville göra pkmn starkare och då stängde han hjärtanen i dom och så blir dom starkare, så spelet går ut på att man ska få bort alla shadow pkmn. och så e de bara 2 mot 2 battles, de e nog all bra fakta jag kommer på just nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Ööööööhh nej. Det är en Organisation(Chiper) som vill erövra varlden med pokémon strids maskina genom att stänga deras hjärta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) Tackar för infot, och nu har jag spelet oxå!!! Köpte det för 2 timmar sen. Karata: Du fixade problemet, du klarade väl ine spelet? Isåfall verkar spelet kort. Ps. har "snatchat" 3 pokemon. Redigerat 1 Juni 2004 av Ngc-diggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 jag har fasnat jag vet inte vad jag ska göra.jag vet att jag ska till nåt onown labb men jag kan inte hitta det berätta hur jag ska göra OBS:har jag kommit långt för jag köpte det idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg