Hoppa till innehåll

Pokemon Colosseum

Rekommendera inlägg

• Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ja har helat nåra pkmn nu

men nu är ja lite fast, så ja har en fråga :P

ja har den där nyckeln som man hittar när nåra killar spränger ingången till labbet, och så har ja precis fått min andra time flute, vad ska ja göra??

och sen en liten fråga till:

gör de nått om jag inte fångar suicune, men ja har entei

de va egentligen den första frågan ja behövde hjälp med
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får en kanske 2 chanser till. Om du itne fångar han kan du aldrig få Ho-Oh

Om man sparar på story mode( dte borde ju gå annars är det konstigt spel), kan man då göra som på R/s och spara framför "en chans att fånga pkmn"(om de nu finns sånna)? Redigerat av Ngc-diggare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej, man kan tyvärr bara spara vid datorer.

men kan nån svara på min fråga, tack

Jag kan tyvärr inte svara på frågan,(har inte spelet än vill gärna ha fakta) men man kan bara spara vid dator sa du. Då borde det ju gå att spara och sen gå till en pokemon (om det fanns såna som bara gick att möta 1 gång) och sen göra som på spelet & gå dit igen. men jag fattar inte riktigt spelet än.... :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ngc-diggare @ 01/06-2004 07:48:24)

nej, man kan tyvärr bara spara vid datorer.

men kan nån svara på min fråga, tack

Jag kan tyvärr inte svara på frågan,(har inte spelet än vill gärna ha fakta) men man kan bara spara vid dator sa du. Då borde det ju gå att spara och sen gå till en pokemon (om det fanns såna som bara gick att möta 1 gång) och sen göra som på spelet & gå dit igen. men jag fattar inte riktigt spelet än.... :(

ja har klarat de nu så de e lungt :)

men FAKTA:

De e en kille som ville göra pkmn starkare och då stängde han hjärtanen i dom och så blir dom starkare, så spelet går ut på att man ska få bort alla shadow pkmn.

och så e de bara 2 mot 2 battles, de e nog all bra fakta jag kommer på just nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar för infot, och nu har jag spelet oxå!!! Köpte det för 2 timmar sen. Karata: Du fixade problemet, du klarade väl ine spelet? Isåfall verkar spelet kort.

Ps. har "snatchat" 3 pokemon.

Redigerat av Ngc-diggare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...