0013 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Nåra i vår klass e lite: Coco Som en tror att man gör bort sig om man e med på idrotten. En annan är så här: -Vilken vecka är det? -Det är måste vara vecka 15(hon som e jobbig). -Vänta måste kolla. -MEN DET ÄR VECKA 15!!!(hon som e jobbig). Ett tjej gäng så vi kallar lesbiska cirkeln(varje morgon innan skolan börjar Så kramar dom varan och pratar i en cirkel, ibland pussar dom varan) iaf en veckar ha bytt liv med en hamster och en annan typ skrattar och pratar som en bäbis. Dom två säger Hej *elevans namn* så där... ja... charmit eller nåt.(inte till mig, tror jag) och det finns fler som pratar som bebis. Dom kanske inte verkar så otrevliga men det e dom. Det är bara dom som är Vänster Hjärnhalvade som e trevliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Bara klassen e bra ... men inte fröken ... hon favoriserar tjejerna <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Lärarna är bra,men skolan är fattigast i nynäshamns kommun. Lunchen får max kosta 6.90/barn :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Javet den SKolan SUGEr asså dom går några milijoner i back! Inte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 alla lärare i min skola är skit dryga <_< fast eleverna e bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Våran skola har tagit grönt flagg... Har ganska stränga krav.... Men den är bra... Hatar verkligen den stränga tanten... Men våran skola är faktiskt bäst i Dalarna... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) min kompis tycker skolan är skit Redigerat 1 Juni 2004 av Baloo_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 min kompis tycker skolan är skit vad tycker du då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 min kompis tycker skolan är skit Skolan är viktigare än vad han anar. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 vår klass är ganska bra (rätt pratig) dom flesta lärarna är dumma och favoriserar tjejerna och så har vi några damp barn som springer runt och larvar sig och leker kurragömma med läraren men i bland kan dom va ganska roliga om dom retar upp läraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Våran skola är som sagt också väldigt trevlig. Där finns det 3 tennisplaner, frisbee, fotboll, Biljard och mycket mer. Det är skolans egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Min skola har då en film fabrik och mini biograf och massor av annat, orkar inte skriva nu, men sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.