Gäst Frozen star Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 orättvist. :angry: kan man inte köpa den någon stanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 orättvist. :angry: kan man inte köpa den någon stanns Nej, det är bäst att man premunerar om man vill ha den. ;) sorry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 01/06-2004 17:27:46) orättvist. :angry: kan man inte köpa den någon stanns Nej, det är bäst att man premunerar om man vill ha den. ;) sorry.. om man inte får premunerar på dt då. då kan man ju inte få filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det är ju en annan sak. Men får du inte premunera av? En kompis kanske premunerar.... Du kanske får låna filmen av han. Jag premunerar visst inte längre. Gjorde det för ett år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (redigerat) prenumera det popade ut en reklam hos mig det stog det kosta bara 99 kr Redigerat 1 Juni 2004 av SuiCune Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag bara tittar på Disney Channel. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 kan någon berätta om man kan köpa filmen någon stanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 har inte heller disney channel men kanske ska fixa innan dom sänder filmerna........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) kan någon berätta om man kan köpa filmen någon stannsman kan inte köpa man kan bara få den genom tidningen det är 2 kalle-anka filmer och ett spel men fem såg idag 1 timme kalle vem såg klassikern man såg kalle-anka han var jätte konstig hade konstig näbb och konstig hals imoron kommer tror jag det sista jubileums nummret Redigerat 3 Juni 2004 av SuiCune Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.