Nabosi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jag har precis tagit 7 gym nålen men jag vet inte hur jag får tag in 8:e gym nålen HÄLP SNÄLLA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 du går från mossdeep city sneråt tills du kommer till vattnet surfa ner tills du ser det första stället där man kan göra surf. Diva där så följer du den tills du kommer till en grotta där det finns en Ubåt i gå in i den grottan och simma upp. gå in i grottan där uppe och klara av den så kommer du se Team magma Maxie stå där med Groudon och en blue orb! då kommer han prata med dig och då kommer groudon bli störd och så flyger han till sootopolis city. då e alla hus låsta där då ska du gå till cave of orgin! så står steven utanför och pratar med dig! gå in i cave of orgin. gå tills du ser lava spara där och sen möter du groudon! om du itte fånger honom stänger du bara av och försöker igen! Använd itte masterball! Sen kommer gymet vara upplåst!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 30 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 varför får man inte använda masterboll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Du får.. Men det är bättre att spara till Rayqauza/Latios/Latias (Rekommenderar att spara till Latios/latias..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag med ness för rayquaza kan man spara framför och om man itte fångar honom med ultraball då så stänger man bara av och min kompis kastade bara en ultraball när han itte var skadad och så fångades han men Latias/Latios rymmer ju om man itte fångar dom!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 vad är det för meningen att fightas i Battel Tower? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Man får item;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 31 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 hur får man: Rayqauza/Latios/Latias?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ollox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Men snälla nån!!!! loser <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 men vadå jag ha skört det i 10 timmar och fattar ändå ingenting av spelet! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Rayquaza: när du klått elite 4:an så finns han i sky pillar (snälla fråga inte om det nu) och latias/latios hittar du varsom hälst efter du klarat elit 4:an.. (latias för sapphieoch tvärt om) om du har sapphire kan du även fånga latios (den andre) på Southern island med hjälp av EON-ticket.. den kan man inte få i spelet :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det kan man få via e-reder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg