Mezox Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Kanji @ 01/06-2004 14:28:02) (Magdis @ 31/05-2004 22:09:27) vad beöver man för att lyfta den? Man måste ha golden gauntlets, som man får i Ganons castle, hall of shadows. Så tyvärr kan man inte får det förrän precis i slutet. Hade ju varit bra att ha det lite tidigare. Ja, skulle vart mycket bättre om man fick Golden gauntlets tidigare. Tycker inte man skulle fåt den tidigare jag tycker Ganon´s Tower är ett bra ställe att ta den på men håller med om att det varit bättre om man t.ex skulle kunna lyfta den med Silver Gauntles. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag menade egentligen att det hade varit bra att ha haft defensive power tidigare, men det hade inte varit fel att ha golden gauntlets heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Master_Link @ 01/06-2004 16:12:49) (Kanji @ 01/06-2004 14:28:02) (Magdis @ 31/05-2004 22:09:27) vad beöver man för att lyfta den? Man måste ha golden gauntlets, som man får i Ganons castle, hall of shadows. Så tyvärr kan man inte får det förrän precis i slutet. Hade ju varit bra att ha det lite tidigare. Ja, skulle vart mycket bättre om man fick Golden gauntlets tidigare. Tycker inte man skulle fåt den tidigare jag tycker Ganon´s Tower är ett bra ställe att ta den på men håller med om att det varit bättre om man t.ex skulle kunna lyfta den med Silver Gauntles. bossarna skulle bara skada en fjärdedel av ett hjärta istället för ett halvt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Vad skulle ni ha golden gauntles till innan?.... Då skulle ju ni bara att gå dit och hämta defensive power.... Och då skulle ju bossarna va för lätta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Ja som det är nu skulle det inte vara någon vits med att ha det egentligen. Det är lätt nog ändå. Första gången jag körde spelet däremot, då dog jag väl hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 mm..jag också...jag hade mycket problem med gohma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 mm..jag också...jag hade mycket problem med gohma... Inte jag. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 okej...jag fattade inte att man skulle träffa ögat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg