Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet
(Kanji @ 01/06-2004 14:28:02)
(Magdis @ 31/05-2004 22:09:27)

vad beöver man för att lyfta den?

Man måste ha golden gauntlets, som man får i Ganons castle, hall of shadows. Så tyvärr kan man inte får det förrän precis i slutet. Hade ju varit bra att ha det lite tidigare.

Ja, skulle vart mycket bättre om man fick Golden gauntlets tidigare.

Tycker inte man skulle fåt den tidigare jag tycker Ganon´s Tower är ett bra ställe att ta den på men håller med om att det varit bättre om man t.ex skulle kunna lyfta den med Silver Gauntles.
Skrivet

Jag menade egentligen att det hade varit bra att ha haft defensive power tidigare, men det hade inte varit fel att ha golden gauntlets heller.

Skrivet
(Master_Link @ 01/06-2004 16:12:49)
(Kanji @ 01/06-2004 14:28:02)
(Magdis @ 31/05-2004 22:09:27)

vad beöver man för att lyfta den?

Man måste ha golden gauntlets, som man får i Ganons castle, hall of shadows. Så tyvärr kan man inte får det förrän precis i slutet. Hade ju varit bra att ha det lite tidigare.

Ja, skulle vart mycket bättre om man fick Golden gauntlets tidigare.

Tycker inte man skulle fåt den tidigare jag tycker Ganon´s Tower är ett bra ställe att ta den på men håller med om att det varit bättre om man t.ex skulle kunna lyfta den med Silver Gauntles.

bossarna skulle bara skada en fjärdedel av ett hjärta istället för ett halvt...
Skrivet

Ja som det är nu skulle det inte vara någon vits med att ha det egentligen. Det är lätt nog ändå. Första gången jag körde spelet däremot, då dog jag väl hela tiden.

• Skapa ny...