Offline Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Vet någon om det kommer att komma till Xbox? NEEJ!!! inte...konsoller...före....pc... HATA XBOX!!!!! Citera
Skywalker Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 kan dom inte göra ett battlefield som utspelar sig i usa´s inbördes krig... Citera
derik Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 VÄLDIGT dålig skärpa .. mer än halvtaskig ... ;) Citera
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Det skall faktiskt komma ett BF till PS2 om du inte visste det Jedi Gamer! Citera
Slumpen Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Jag tror BattleField 2 kommer KICKA ASS Citera
Gäst PatrikDenStore Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Skrivet 2 Juni 2004 Det skall faktiskt komma ett BF till PS2 om du inte visste det Jedi Gamer! Det är sant, men det Battlefield som kommer till PS2 kommer suga, pga. grafiken... Har du inte sett grafiken?? helt värdelös... kolla själv... http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/04/15/battlefieldmc/battlefieldmc_screen003.jpg om du jämför den där grafiken med det kommande BF2 till PC, så är det stört löjligt, BF2 till PC kommer rocka, som sagt. Citera
Offline Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Det skall faktiskt komma ett BF till PS2 om du inte visste det Jedi Gamer! just rub it in my face...jag har inte några (sopiga) konsoller så jag vill att det kommer till pc först.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.