derik Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D Grattis !! Önskar jag var där ... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 i vilken stad ligger det här festivalen? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Låter rätt kul, men som nån annan sa så uppträder jag hellre på instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 i vilken stad ligger det här festivalen? ;) i stockholm!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (redigerat) Låter rätt kul, men som nån annan sa så uppträder jag hellre på instrument.dt va ja.ja tror den e i Motala Redigerat 5 Juni 2004 av Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.