Nafrali Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Vilka spelar på Gangstawar? jag gjorde det innan dom tog bort alla saker på gubbarna, för jag hade alltting det bästa förutom en sak som jag fattades 5000 för att få, sedan tog dom bort sakerna på gubbarna, och den dagen hade jag tjänat över 100 000g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Man fightas mot andra spelare , vinner pengar och sånt ! Och köper vapen förstås :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 www.gangstawar.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Usxh, "gangsta" gud vad töntigt. Jag ska göra ett spel som heter eastsidecool *ironisk* Bara spammande om det på lunar, hatar dte pga det <_< orka spela det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Är det kul på gangstawar?,.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja, men jag tycker inte det längre, läs mitt första inlläg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 den är funkar igen jag gillar det inte mycket för när jag mosade den bästa spelaren ctb så fick jag inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag ska nog börja spela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jaha men det är svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Varför då? orka spela det iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.