Nafrali Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Vilka spelar på Gangstawar? jag gjorde det innan dom tog bort alla saker på gubbarna, för jag hade alltting det bästa förutom en sak som jag fattades 5000 för att få, sedan tog dom bort sakerna på gubbarna, och den dagen hade jag tjänat över 100 000g. Citera
derik Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Skrivet 1 Juni 2004 Man fightas mot andra spelare , vinner pengar och sånt ! Och köper vapen förstås :D Citera
finaly_man Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Skrivet 3 Juni 2004 Usxh, "gangsta" gud vad töntigt. Jag ska göra ett spel som heter eastsidecool *ironisk* Bara spammande om det på lunar, hatar dte pga det <_< orka spela det heller Citera
Nafrali Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2004 Ja, men jag tycker inte det längre, läs mitt första inlläg. Citera
Dream Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Skrivet 4 Juni 2004 den är funkar igen jag gillar det inte mycket för när jag mosade den bästa spelaren ctb så fick jag inget Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.