Manga Master Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag börjar bli trött på detta!! denna regeln bryts hela tiden! Kan den inte bli lite strängare? eller att typ vissa kan få "lisens" och säga till dem att de ska sluta med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 nepp jag tycker regeln bryts när man inte anmäler när nån har brytit en regel istället nåra skriver onödigt inlägg eller fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Nej.. modsen gör ett bra jobb som de e... http://forum.fuska.se/style_images/Fuska.se/p_report.gif istället... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag börjar bli trött på detta!! denna regeln bryts hela tiden! Kan den inte bli lite strängare? eller att typ vissa kan få "lisens" och säga till dem att de ska sluta med det? Ja, jag tycker om man gör riktigt onödiga inlägg som: Kan jag bli mod tycker jag att man ska få en Varning direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Fatta många som skulle bli avstängda då :P... 2-3 1.13 trådar och man får en varning... ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag ska iaf lova att anmäla direkt nu istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Strängare borde det bli, men kan man inte göra omröstningskorten lite billigare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag börjar bli trött på detta!! denna regeln bryts hela tiden! Kan den inte bli lite strängare? eller att typ vissa kan få "lisens" och säga till dem att de ska sluta med det? om du ser nån bryter mot regel ANMÄL det bara istället för att göra ett inlägg som handlar om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 men hur stränga för det här är typ en omröstning om den regeln är bra eller dålig det är svårt att inte göra en omröstning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 moderatorna gör sitt bästa dem har ju också ett liv att leva om ni raporterar så går det bättre :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 moderatorna gör sitt bästa dem har ju också ett liv att leva om ni raporterar så går det bättre :) Om det är så, så kommer det bli för många rapporteringar. Har ingen lust att bara hoppas att andra få "varningar". Det är ju liksom så mycket onödigt man har sett, som man just "inte" rapporterat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (SuiCune @ 02/06-2004 20:41:18) Jag börjar bli trött på detta!! denna regeln bryts hela tiden! Kan den inte bli lite strängare? eller att typ vissa kan få "lisens" och säga till dem att de ska sluta med det? om du ser nån bryter mot regel ANMÄL det bara istället för att göra ett inlägg som handlar om det Vad tror du jag gör!?men jag ser det HELA TIDEN! och det börjar bli riktigt störande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg