Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) Star Wars: ta't lite lungt nu va........Massor med nya medlemar!Jippie. Star Wars:Det fins säker fler som har stulit två ggr.... Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1) ps2_boy (1) Master_Link (2) MR Fusk (1) Redigerat 2 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag är med jag tänkte själa från admin 1000P fast jag misslyckades och nu har jag 1788- nej du har 1783 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Så här många medlemar är med nu det är så många att dom inte går plats på min presetation + lite information text då. Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1) ps2_boy (1) Master_Link (2) MR Fusk (1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) En fråga Fierce Diety det man ska göra varje vecka är det inte överdrivet. Redigerat 2 Juni 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 starta ett gruppforum. ALLA medlemmar kan ju hjälpa till..eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vi kan göra en omröstning för vilka som vill ta bort stjäla poäng saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ja kan inte hjälpa till, ja köper för många hjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 starta ett gruppforum. ALLA medlemmar kan ju hjälpa till..eller? Ja, alla kan lämna 20 poäng varje dag om de går in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag kollade i affären och ett gruppforum kostar 8000p, det borde vi (ALLA) kunna samla ihop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 skicka poängen till Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag har tänkt köpa ett gruppforum 2 men måste spara i månader till det så det morde vara jätte bra om medlemarna kunde skänka lite poäng spelar ingen roll hur mycket poäng man skänker eller hur lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag har tänkt köpa ett gruppforum 2 men måste spara i månader till det så det morde vara jätte bra om medlemarna kunde skänka lite poäng spelar ingen roll hur mycket poäng man skänker eller hur lite. Kan vi lita på att du inte tar de till dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.