Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ALLT som jag har i banken ska gå till ett gruppforum jag är ingen lögnare. Skicka frågor till Sanji för han är Hedersmedlem och Sekreterare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vem är den där sanji? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Nu har vi 1336 P på min bank, Allt som finns i min bank ska gå till ett Gruppforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag e med! Fast jag komemr inte hjälpa till med poängen isf,för jag samalr med orson just nu,vi ahr ett eget gruppforum. Jag har slalt själv 5 ggr,klarat 4. Blivit stulen : 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Var med i min klubb på fuska.se den heter Hata Stjäla Poäng Klubb och förkortas HSPK. Man protesterar att man ska ta bort Stjäla Poäng Grejen mer har jag inte kommit på(hehe) :lol: Jag menar att man vill att man ska ta bort Stjäla Poäng grejen och inte tvärt om. jag skulle gärna vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag vill va med Blivit bestulen: 0ggr Lyckats stjäla:5ggr Försökt men misslyckats:2ggr Totalt:7ggr Men jag gör det aldrig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag gör allt jag kan för klubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Man ska inte ge mig Poäng varge vecka det är lite överdrivet om någon menade det minns inte namnet på honom/henne men mn får ge poäng till mig om man vill för att hjälpa till med gruppforum saken. Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1) ps2_boy (1) Master_Link (2) MR Fusk (1) Ruffy (5) Metal OverLord (7) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) (Silver Star @ 02/06-2004 17:56:34) Var med i min klubb på fuska.se den heter Hata Stjäla Poäng Klubb och förkortas HSPK. Man protesterar att man ska ta bort Stjäla Poäng Grejen mer har jag inte kommit på(hehe) :lol: Jag menar att man vill att man ska ta bort Stjäla Poäng grejen och inte tvärt om. jag skulle gärna vara med! Silver star du måste berätta om du har försökt stjäla poäng eller inte. Vi har nu 3080 p på min bank till gruppforumet och det är bara två stycken som har skickat så hjälp gärna till om ni vill. Redigerat 2 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (Fierce Diety @ 02/06-2004 18:23:18) (Silver Star @ 02/06-2004 17:56:34) Var med i min klubb på fuska.se den heter Hata Stjäla Poäng Klubb och förkortas HSPK. Man protesterar att man ska ta bort Stjäla Poäng Grejen mer har jag inte kommit på(hehe) :lol: Jag menar att man vill att man ska ta bort Stjäla Poäng grejen och inte tvärt om. jag skulle gärna vara med! Silver star du måste berätta om du har försökt stjäla poäng eller inte. Vi har nu 3080 p på min bank till gruppforumet och det är bara två stycken som har skickat så hjälp gärna till om ni vill. har aldrig gjort det för jag tycker att det e elakt! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Är det någon som vill bli min sekreterare eller vad det hette? Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1) ps2_boy (1) Master_Link (2) MR Fusk (1) Ruffy (5) Metal OverLord (7) Silver Star (0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Är det någon som vill bli min sekreterare eller vad det hette? Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1) ps2_boy (1) Master_Link (2) MR Fusk (1) Ruffy (5) Metal OverLord (7) Silver Star (0) vad menar du med dem siffrorna? ;) fick jag vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.