*REX* Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vilken konsoll ska jag köpa? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag tycker du ska köpa ett Gamecube eller Nintendo64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Inga problem.Jag hjälper gärna till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag tycker du ska köpa ett Gamecube eller Nintendo64 Håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Gamecube ska man ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Köp gamecube.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Gamecube eller Gameboy Advance SP..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Vänta med att köpa ett GC! DS kommer nog ut snart så köp det istället. Annars så tycker jag PS2 är en bra konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Lätt GAMECUBE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 de e bara massa GC nördar här...inte för ja har nått emot de, för ja e oxå de :P men, måste säja att de e fel sorts människor de här forumet vänder sig till å dom flesta som spelar x box e nog 15+ (största delen iaf) och den sortens människor är det inte direkt överflöd här på fuska...men aja, nog försvarat om x box: KÖP GC =) lr vänta te DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg