wetter Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 på zelda mm så möter jag majoras mask men mitt i fajten så hakar det upp sej. senast provade jag 7 gånger. vad ska jag göra. det funkar inte att varken spelet eller nintendot. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Hur länge har du haft Nintendot? Om det inte fungerar så kan du gå till säljaren om garantin gäller fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag har nog haft det i typ ett och 1/2 år (kanske mer är osäker). garantin är kaputt och jag har bytt ut både nintendot och spelet 3 gånger. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) Oj då. Om Nintendot inte funkar, så köp ett begagnat om du så gärna vill behålla dina spel och kunna spela dem mer. Du har nog inte så många andra val. Redigerat 2 Juni 2004 av Jonte The Winner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ja vill bara klara mm först (är beroende) sen kan man ta ditt tips. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ja vill bara klara mm först (är beroende) sen kan man ta ditt tips. :lol: Annars kanske du har någon kompis som lånar ut N64:at någon dag så att du kan varva Majoras Mask. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 det är väl lite jobbit, vad händer nar man har klarat majoras mask då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Vill du verkligen veta det?.... Jag skulle då inte vilja veta vad som händer efter att man har klarat majoras mask.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 varför inte? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 varför inte? :blink: Man vill ju inte ha spoilers om man inte kommit dit än! :rolleyes: Vad är det för mening med att spela ett spel om man redan vet hur det ska gå??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 det har du ju rätt i men det hakar sig ju helatiden. det är grrrrrrr jobbit :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Hur länge har du haft Nintendot? Om det inte fungerar så kan du gå till säljaren om garantin gäller fortfarande. Jag tror det är spelet som strejkar inte Nintendot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg