wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag har ju provat att byta spelet också ^_^ , vad finns det mer för val? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag har ju provat att byta spelet också ^_^ , vad finns det mer för val? :blink: Byta Nintendo. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 det har jag ju också gort, det första som jag skrev var: på zelda mm så möter jag majoras mask men mitt i fajten så hakar det upp sej. senast provade jag 7 gånger. vad ska jag göra. det funkar inte att varken spelet eller nintendot. titta på [B][I][U]det funkar inte att varken spelet eller nintendot. [/U][/I][/B] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 det har jag ju också gort, det första som jag skrev var: på zelda mm så möter jag majoras mask men mitt i fajten så hakar det upp sej. senast provade jag 7 gånger. vad ska jag göra. det funkar inte att varken spelet eller nintendot. titta på [B][I][U]det funkar inte att varken spelet eller nintendot. [/U][/I][/B] Hmm..., Tv:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag vet, jag byter ut hela huset, bryter loss alla ledningar och sätter in nya då kanske det funkar. (visst är jag smart :angry:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag vet, jag byter ut hela huset, bryter loss alla ledningar och sätter in nya då kanske det funkar. (visst är jag smart :angry:) Hmm..., nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 då kanske du kan komma med lite heta tips :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 då kanske du kan komma med lite heta tips :rolleyes: Har du bytat TV:n. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag har kollat upp det på två tvapparater, min och familjens. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Kablen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 faktiskt inte, 1-0 till dig ;) men, vart kan man köpa kablar då??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) faktiskt inte, 1-0 till dig ;) men, vart kan man köpa kablar då??? :( Vet inte, men du kan alltid söka på nätet. Redigerat 4 Juni 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg