Kexx3 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 När jag var nybörjare fick jag en varning när jag skrev "håller med".Nu brukar jag alltid anmäla när någon skriver "håller med",men dom brukar ändå inte få en varning.Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det kan bero på att de gjort det en enstaka gång. Jag antar att du gjort det flera gånger för att varnas. Moderatorerna kan ha blivit lite lugnare med varningar. De tar det iallafall lugnare med nya. Har man varit med ett tag så tycker de att man borde kunna reglerna så då är varningsrisken högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det kan bero på att de gjort det en enstaka gång. Jag antar att du gjort det flera gånger för att varnas. Moderatorerna kan ha blivit lite lugnare med varningar. De tar det iallafall lugnare med nya. Har man varit med ett tag så tycker de att man borde kunna reglerna så då är varningsrisken högre. Jag var nybörjare när det hände och det var första gången jag skrev "håller med" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 När man har kommit över 1000 inlägg får man en varning direkt om man har brytit mot reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 När man har kommit över 1000 inlägg får man en varning direkt om man har brytit mot reglerna. JAG VAR NYBÖRJARE NÄR DET HÄNDE!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jhag skrev håller med när suna såg det sa han ingenting bara "exempel nr1" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jhag skrev håller med när suna såg det sa han ingenting bara "exempel nr1" Här är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (Master_Link @ 04/06-2004 14:01:25) jhag skrev håller med när suna såg det sa han ingenting bara "exempel nr1" Här är det. vad är här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 klicka på HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (Shaq @ 04/06-2004 14:03:53) (Master_Link @ 04/06-2004 14:01:25) jhag skrev håller med när suna såg det sa han ingenting bara "exempel nr1" Här är det. vad är här? Det är där Suna skrev exempel nr.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 det är MÅNGA som skriver så <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 det är MÅNGA som skriver så <_< Skriver vad? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.