Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Ja, det borde de göra.... även om man inte är så intresserad så vill man att den ska vara så bra som det går.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 de e många som klagar på gamecube bara för den inte har non dvd :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 håller med samus de är ett j---a klagande på att den inte har nån dvd och' X-box spelarna säger så hela tiden man köper ju en dvd om man vill ha en och ett gamecube om man ville ha ett bra tv-spel min åsikt alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 kanske det.. Jag har ett Gamecube och gillar det jätte mkt, men Xbox och Playstation har ju ett försprång pga att dom har DVD, ett väldigt stort försprång enligt meii. T.ex min kusin, han köpte Playstation bara för DVDns skull, han har den inte för att spela utan för att kolla på film. Så jag tror att Nintendo skulle kunna tjäna in MKT mer pengar om dom bara fixade en DVD till sin nästa konsol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 ja det vore väldigt bra men jag gillar ändå inte att folk klagar på det fast det är mycket som jag inte gillar att folk klagar på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Jag klagar inte, eller jo, kanske lite. Men jag berömmer den oxå, jag har den ju själv och spelen, grafiken ja allting e ju helt underbart med den, allt jag säger är bara en smart grej som Nintendo borde göra, jätte många fler skulle köpa GC utan tvekan då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Ja dom MÅSTE skaffa dvd :!: :new_evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 om det inte kommer så kan ju admin lika med gärna låsa detta inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 kanske det.. Jag har ett Gamecube och gillar det jätte mkt, men Xbox och Playstation har ju ett försprång pga att dom har DVD, ett väldigt stort försprång enligt meii. T.ex min kusin, han köpte Playstation bara för DVDns skull, han har den inte för att spela utan för att kolla på film. Så jag tror att Nintendo skulle kunna tjäna in MKT mer pengar om dom bara fixade en DVD till sin nästa konsol. aldrig hört talas om Gamecube Q? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 nee och vad e d?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 en GC med DVD finns än så länge bara i Japan men ska snart släppas i USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Kommer d till Sverige?? annars finns det ju ingen mening med det hela ju... Dessutom, kan man köpa det som tillbehör?? lr måste man skaffa ett helt nytt GC?? om man måste, e d ju ännu mer värdelöst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg