Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jo det är ju sant. Gamecube borde ju komma till Sverige. Jag tror att det gör det... alltså med DVD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 a det vor bra men irriterande att man ska behöva köpa en ny GC för att få DVD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag vet, men kan någon inte göra om Så att det blir Gamecube med DVD istället för Xenon... Alltså vad tråden heter, så att man inte tror att vi diskuterar Xbox 2 här på Gamecube-forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Ja det är bra det... men varför prata om det nutida Gamecube på ett sketet Xbox 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 VA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 VA Ja men varför prata om Gamecube 2 på Xbox 2. Det är ju rena skammen. Vet du vad jag menar nu då? Eller ska vi ta om allt från början? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Kommer d till Sverige?? annars finns det ju ingen mening med det hela ju... Dessutom, kan man köpa det som tillbehör?? lr måste man skaffa ett helt nytt GC?? om man måste, e d ju ännu mer värdelöst.. det kommer antagligen till sverige och tyvärr, du måste skaffa ett nytt GC. Men Gamecube Q uppmuntrar de som INTE har GC till att köpa det iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Kommer d till Sverige?? annars finns det ju ingen mening med det hela ju... Dessutom, kan man köpa det som tillbehör?? lr måste man skaffa ett helt nytt GC?? om man måste, e d ju ännu mer värdelöst.. det kommer antagligen till sverige och tyvärr, du måste skaffa ett nytt GC. Men Gamecube Q uppmuntrar de som INTE har GC till att köpa det iallafall... Heter det verkligen Gamecube Q. Jag trodde att det hette Gamecube 2. Men jaja jag trodde väl fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Antagligen kommer både Gamecube Q och Gamecube 2 skillnaden är att Gamecube Q inte är så mycket bättre än ett vanligt Gamecube (men har DVD!) och finns redan nu i Japan Gamecube 2 har de inte börjat tillverka än.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Antagligen kommer både Gamecube Q och Gamecube 2 skillnaden är att Gamecube Q inte är så mycket bättre än ett vanligt Gamecube (men har DVD!) och finns redan nu i Japan Gamecube 2 har de inte börjat tillverka än.... Jaha, men jag trodde att det var en och samma Konsol!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 näpp, det är 2 olika =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg