Gäst PatrikDenStore Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Alltså, jag e inte helt säker på när Xbox 2 kommer ut, men det e iaf besämt att den ska komma, men 2005 låter lite tidigt tycker jag, Xbox 2 lär väl komma 2006 när PS3 oxå kommer lr nåå... Men jag fattar fortfarande inte hur Microsoft skulle kunna hinna med me att göra 2 konsoller samtidigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 ja tror faktist att de inte kommer att bli nån Xenon........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 ja tror faktist att de inte kommer att bli nån Xenon........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Ärligt talat så tror faktiskt inte jag det heller ... :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 de e nog bara ett väldigt bra ryckte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 ta bort eller anmäl ett av dina inlägg Karata. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 oj ja märkte inte de men de finns ju inget kryss de måste väll bero på att de va så längesen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 Men gubbs läser ni inte superPlay längst ner i höger på artikeln står det: Denna text är uteslutande fiktion. Alla likheter med verkligheten är rent tillfälliga va det bevis nog för att ni ska tro på mig :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 ja förstog inte men ja brukar köpa PLAY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 aja,men dom menar att det bara skulle vara som en dröm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Xenon kommer inte d var en bluff d som superplay sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 nej ingen bluff bara att dom skrev att det skulle vara en alla tiders konsoll!!men det är helt klart att den inte kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg