Giga_Bowser Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Titta på gamefaqs, jag är säker på att det står på "Ultimate Faq". Jag tittade i förmiddags, men jag kommer inte ihåg detaljerna... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 jag och Hylian har skrivit det i forumet någonstans.... (Playstation) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Mitt digimon world spel är Sönder... :( Men jag får ett nytt på min födelsedag om 9 dagar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jaså, grattis ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Jag fyller ju inte än... men jag fick testa det ändå, om det funkade (begangnat). Back to Topic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
countmon Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 hur klarar man knightmon på bron det är på digimon world 2003 man kan inte klara honom man måste ha 4 kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 vadå knightmon fyra kort när kommer man ditt efter BK KingNumemon eller förre??? :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 man ska spöa dom där som finns i städerna i amastru(stavning) när men spöa dom kommer de att glitra något på marken som är något typ blue ID card som gör att man kommer till nästa stad... när man har 2 ID cards ska man till de där labet där den där gubben blev en digimon tror jag...... och då kan man komma till änuen stad... black-digimonerna behöver man inte slå om man inte vill.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 ööh!! :huh: jag fattar inte jag menar de där med epic items man måste ha dom för att kunna slå dem ledarna i städerna!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg