Hoppa till innehåll

Walktrough


Mezox

Rekommendera inlägg

(Rumiko @ 06/06-2004 10:57:15)
(0014 @ 05/06-2004 23:43:46)
(Rumiko @ 05/06-2004 21:57:53)

vad är en walktrough för nå`t???  hör ni mig  :(

Han har ju redan svarat på frågan! men walkthrough betyder ordagrant "gå igenom". Alltså en guide över hur man går igenom hela spelet.

smart! <_<

Vadå smart? Varför är du så spydig nu, då? Jag svarade ju bara på hans fråga. Han visste ju tydligen inte vad walkthrough betydde och då förklarade jag det. Inlägget var inte riktat till dig, så huruvida du visste vad walkthrough betydde är helt oväsentligt. Sköt dina egna affärer. :angry:

nä, men jag tyckte att du bara va smart...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0014 @ 06/06-2004 11:48:15)
(Rumiko @ 06/06-2004 10:57:15)
(0014 @ 05/06-2004 23:43:46)
(Rumiko @ 05/06-2004 21:57:53)

vad är en walktrough för nå`t???  hör ni mig  :(

Han har ju redan svarat på frågan! men walkthrough betyder ordagrant "gå igenom". Alltså en guide över hur man går igenom hela spelet.

smart! <_<

Vadå smart? Varför är du så spydig nu, då? Jag svarade ju bara på hans fråga. Han visste ju tydligen inte vad walkthrough betydde och då förklarade jag det. Inlägget var inte riktat till dig, så huruvida du visste vad walkthrough betydde är helt oväsentligt. Sköt dina egna affärer. :angry:

nä, men jag tyckte att du bara va smart...

Jag märkte Ironin.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå smart? Varför är du så spydig nu, då? Jag svarade ju bara på hans fråga. Han visste ju tydligen inte vad walkthrough betydde och då förklarade jag det. Inlägget var inte riktat till dig, så huruvida du visste vad walkthrough betydde är helt oväsentligt. Sköt dina egna affärer.  :angry: 

 

exakt, jag visste inte vad en walktrough var... :angry:

 

du är omtänksam Rumiko :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...