Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort i harry potter 4:an jag tycker att det blir hemskt. allt kommer att bli komisk jag tror inte det blir komiskt men bin ser lite rubbad ut så det jör väl voldermort det också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 asså ja fattar inte hur radliffe kan bli för gammal, han åldras ju i böckerna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Ja, det gör han. Men han är 2 år äldre i verkligheten, så dom måste kanske byta. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Daniel Radcliffe har typ blivit så lång så att han inte ser ut att va 14 år längre...... Ja, jag e ett stort Harry Potter f*n.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Ja, det gör han. Men han är 2 år äldre i verkligheten, så dom måste kanske byta. :( dom får väll göra 4:an och 5:an på ett år då ligger dom bara ett år efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 hur många filmer kommer d att bli minst fem iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort i harry potter 4:an jag tycker att det blir hemskt. allt kommer att bli komisk man kan ju inte ta Rowan Aktinson seriöst... vilken B film det komemr bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Men dom som spelar Harry(daniel), ron(vet ej hans riktiga namn) och hermione(emma) sa att dom inte villa göra fyran som film? Rowan som voldemort är bara bullshit, såna rykten sprider tokstollar På den officiella Harry Potter sidan så var det ett länk med ett Daniel Radcliffe QA(question&answer).Där svarade Daniel att han skulle göra Harry Potter och den flammande bägaren och så skulle han vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 1. Dumbledore dog som sagt ett kort tag efter att 2:an's film kom ut, nu spelas dock dubbledore av samma person som spelar gandalf i sagan om ringen. 2. Rowan Atkinson kan inte bli Voldermort. I 2'an så träffar ju harry på voldemort som elev, och skulle dom ta in Rowan, så skulle de se för olikt ut... möjligtvis me massor av smink... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 1. Dumbledore dog som sagt ett kort tag efter att 2:an's film kom ut, nu spelas dock dubbledore av samma person som spelar gandalf i sagan om ringen. 2. Rowan Atkinson kan inte bli Voldermort. I 2'an så träffar ju harry på voldemort som elev, och skulle dom ta in Rowan, så skulle de se för olikt ut... möjligtvis me massor av smink... ;) Tack! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 tror inte han är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 haha fatta om han skulle göra det :lol: f*n vad jag skulle skratta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.