Dream Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 hej alltså hur får jag den avetar jag vill ha.....t.e.x nån gör en avetar och jag vill ha den så hur gör jag för att får den skulle vara glad då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 du kan göra en avatar tävling i poäng forumet och skriva vad du vill ha på den och så gör nån kanske en och du kan ge den snyggaste poäng (vinst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 hej alltså hur får jag den avetar jag vill ha.....t.e.x nån gör en avetar och jag vill ha den så hur gör jag för att får den skulle vara glad då :D du kan alltid fråga mig om du undrar nåt! först ska du gå till poäng sektionen sen så ska du göra en ny tråd där du skriver "avatar" och minsta konstnaden för en tjänst är 100 poäng (eller mer OM MAN VILL!) Då kommer massor (förhoppningsvis) att skicka massor av avatarer så kan du skriva vem som leder i det första inlägget (du ändrar hela tiden) sen den du tycker har gjort bäst vinner! Och till honom så ska du ge poängen du lovat! varsågod......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jaja jag vet det men jag mena sätta ditt den jag vill ha alltså om nån har gjort en snygg bild på en onepiece bild alltså avetar hur gör jag för att sätta till det...jag gjorde en gång att sätta in en men den jag ville ha var det bara en text där det står i am best men när jag uppgratera den så kommer min avetar bara att bli en x i vänstar hörnana varför?????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jaja jag vet det men jag mena sätta ditt den jag vill ha alltså om nån har gjort en snygg bild på en onepiece bild alltså avetar hur gör jag för att sätta till det...jag gjorde en gång att sätta in en men den jag ville ha var det bara en text där det står i am best men när jag uppgratera den så kommer min avetar bara att bli en x i vänstar hörnana varför?????????????????????????? Den kanske inte är tillgänglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 lite småkonstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Nej, inte så konstigt. Det är som Master_Link säger. Annars skulle den vara för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 >>----Min kontrollpanel>>----Avatarinstälningar>>----bläddra (från datorn) /skriv var avataren/bilden finns (på nätet) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det har jag gjort kan inte tar nån bild från intenet bara dem där smiliyes figure ovh annat från denna hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det har jag gjort kan inte tar nån bild från intenet bara dem där smiliyes figure ovh annat från denna hemsida Jag tror du får ta detta med ADMIN eller nån MODERATOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ok men hur kontaktar jag dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 ok men hur kontaktar jag dem Med Pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.