Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Var kan man ladda ner gratis fonter till Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 www.1001freefonts.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 http://www.dafont.com/en/ Tycker den är bäst iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 www.1001freefonts.com :blink: Det står freefonts men kostar endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Nej,det gör det inte,man klickar på en bnokstav,sen klickar man på texten man vill ha ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 www.1001freefonts.com Hur använder man de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Tar upp internet skriver in den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 finns inga speciella "Photoshop fonts" alla fonts man har och laddar ner, kan man använda till alla program som man kan behandla text med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Tar upp internet skriver in den.. Va, jag har en men hur använder jag den i Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Sorry för dubbelpost men hur använder jag den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Först tar du ut den på skrivbordet,sen tar du upp kontrollpanelen,sen klicka du på, tema & nåt,sen uppe till vänster står det textenstillar eller nåt,klicka där och lägg in texte där som du hade på skrivbordet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Tack! Jag undrade också om det :D Nu ska vi se och hoppas det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.