DanniQ Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag har inte hört han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Han är ful och låten suger HÅRT. Mitt betyg: HAN SUGER :D håller me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Han beter sig pervest och det gillar jag inte. Man ska ha coola snubbar och inte någon J*vla snusk gubbe som sjunger med tysk brytning. Du sa det, Rowyn!SnuskGubbe- det är det han är... Tyckte dock att Ding Dong Song lät ganska kul när jag hörde den för fösrta gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 han e dålig ful rutten röst men brudarna år det inge fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Har ni hört Gunters nya låt. Den heter Teeny Weeny String Bikini. Den är bra! gillar den med! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 han har ju släppt en skiva nu och jag tror att jag kanske ska ta och köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jodå , hört den nångång och den duger , men titta efter vad titeln heter "Teeny Weeny String Bikini" :lol: , det har ju en viss betydelse.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 gunther är en jäkla pervers gubbe! har ni sett videon till ding dong song? såg den en gång för f*n tjejer som hånglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 han ligger bara på sin solstol och putar med läpparna hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 både Teeny Weeny String Bikini och Ding Dong Song är grymma....fast...finns det inga fler låtar från Günther???.....finns det bara dom två???....(kan inget om han, vet knappt vem han är ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 både Teeny Weeny String Bikini och Ding Dong Song är grymma....fast...finns det inga fler låtar från Günther???.....finns det bara dom två???....(kan inget om han, vet knappt vem han är ;) ) tycker det är tjejerna som sjunger mest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Silence Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Shaq @ 07/06-2004 16:49:24) både Teeny Weeny String Bikini och Ding Dong Song är grymma....fast...finns det inga fler låtar från Günther???.....finns det bara dom två???....(kan inget om han, vet knappt vem han är ;) ) tycker det är tjejerna som sjunger mest.. håller med....kanske vore bättre om man tog bort dom ur låten....och hade bara Günther....inte för att jag tror att det skulle bli bättre men.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.