DanniQ Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Vet någon när Harry Potter och fången från azkaban kommer på film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Vet någon när Harry Potter och fången från azkaban kommer på film? 9 juni kommer den på bio, sen tar det väll några månader innan den kommer på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det brukar ta 4-5 månader tills bio filmerna kommer i kaset fast idag var jag i festival dem sålde den för 299 kr den var utländsk språk:Engelska ångra mig att jag inte köpte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Den kommer nog ut på VHS och DVD här i Sverige lagom till jul.TROR jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Den kommer int på film, bara på Dvd.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Varför inte på film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Den kommer int på film, bara på Dvd.. <_< asså man fattar ingen ting DVD är också film man kollar på en film soklart du menar väl VHS om den inte kollar på film så kommer den inte ens på bio' fast den kommer på VHS&DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (SuiCune @ 06/06-2004 11:45:31) Den kommer int på film, bara på Dvd.. <_< asså man fattar ingen ting DVD är också film man kollar på en film soklart du menar väl VHS om den inte kollar på film så kommer den inte ens på bio' fast den kommer på VHS&DVD Jag menar att den inte kommer på VHS, bara Dvd... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (PePsodenT @ 06/06-2004 11:46:06) (SuiCune @ 06/06-2004 11:45:31) Den kommer int på film, bara på Dvd.. <_< asså man fattar ingen ting DVD är också film man kollar på en film soklart du menar väl VHS om den inte kollar på film så kommer den inte ens på bio' fast den kommer på VHS&DVD Jag menar att den inte kommer på VHS, bara Dvd... <_< det gör den visst den kommer på VHS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (SuiCune @ 06/06-2004 11:52:59) (PePsodenT @ 06/06-2004 11:46:06) (SuiCune @ 06/06-2004 11:45:31) Den kommer int på film, bara på Dvd.. <_< asså man fattar ingen ting DVD är också film man kollar på en film soklart du menar väl VHS om den inte kollar på film så kommer den inte ens på bio' fast den kommer på VHS&DVD Jag menar att den inte kommer på VHS, bara Dvd... <_< det gör den visst den kommer på VHS Inte enligt filmbolagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Varför kommer den inte p VHS? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Varför kommer den inte p VHS? :( Kanske säljer dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.