Hoppa till innehåll

När Man Har Ändrat Ett Inlägg

Rekommendera inlägg

Jag stör mig på att om jag vill ändra nåt och gör det så står det alltid: detta inlägget har ändrars av Ratchet den och så står det ett datum. Varför står det så? Jag menar det är väl inget särskilt nödvändigt med att veta det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig på att om jag vill ändra nåt och gör det så står det alltid: detta inlägget har ändrars av Ratchet den och så står det ett datum. Varför står det så? Jag menar det är väl inget särskilt nödvändigt med att veta det?

Det hände en gång (mellan mig och dig Ratchet) att jag skrev han på Draghon och du sa det är en hon sen ändrade jag och de andra tror att du bara spammar men om det står att man har ändrat så vet man vad orsaken är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En rosak e också på tävlingar!

När nån svarar så minns han inte det sista svaret men han svarade först av alla!

så svarar nån det sista då ser man aha ok det var det det var så ändrar han bara!

Då vet man att han har ändrat efter den som har haft alla rätt före honom!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...