Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag stör mig på att om jag vill ändra nåt och gör det så står det alltid: detta inlägget har ändrars av Ratchet den och så står det ett datum. Varför står det så? Jag menar det är väl inget särskilt nödvändigt med att veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag stör mig på att om jag vill ändra nåt och gör det så står det alltid: detta inlägget har ändrars av Ratchet den och så står det ett datum. Varför står det så? Jag menar det är väl inget särskilt nödvändigt med att veta det? Det hände en gång (mellan mig och dig Ratchet) att jag skrev han på Draghon och du sa det är en hon sen ändrade jag och de andra tror att du bara spammar men om det står att man har ändrat så vet man vad orsaken är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag tycker inte att det stör, det är faktiskt ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jo just det ja! Det minns jag! Tack för det, nu vet jag! Nu kan modsen låsa tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det e ju bra att det står så! ;) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja jag tänkte inte på allt som kunde hända om det inte stod det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag stör mig på att om jag vill ändra nåt och gör det så står det alltid: detta inlägget har ändrars av Ratchet den och så står det ett datum. Varför står det så? Jag menar det är väl inget särskilt nödvändigt med att veta det? En rosak e också på tävlingar!När nån svarar så minns han inte det sista svaret men han svarade först av alla! så svarar nån det sista då ser man aha ok det var det det var så ändrar han bara! Då vet man att han har ändrat efter den som har haft alla rätt före honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja, det är också en bra anledning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.