Hoppa till innehåll

Zelda Majoras Mask


Gäst Tutankoopa

Rekommendera inlägg

Gäst Tutankoopa

Jag har spelat song of storms för spöket så att vattnet dödar mumierna sedan har jag gått in i det lustiga musikhuset och spelat song of healing för mumien i garderåben och så fick jag mumiemasken men hur får jag den sista sången

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har spelat song of storms för spöket så att vattnet dödar mumierna sedan har jag gått in i det lustiga musikhuset och spelat song of healing för mumien i garderåben och så fick jag mumiemasken men hur får jag den sista sången

du ska använda gibdo mask för att hjälpa mumierna i brunnen att få de de vill ha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0014 @ 05/06-2004 23:36:25)

Jag har spelat song of storms för spöket så att vattnet dödar mumierna sedan har jag gått in i det lustiga musikhuset och spelat song of healing för mumien i garderåben och så fick jag mumiemasken men hur får jag den sista sången

du ska använda gibdo mask för att hjälpa mumierna i brunnen att få de de vill ha

Ja, då får man mirror shield. Sen ska man in i slottsruinen och slåss mot Ikanakungen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Rumiko @ 06/06-2004 11:04:51)

Förlåt om jag blandar in mig men vilken bana?

Bana och bana... Det är Ikana Canyon vi pratar om.

ockej jag har en walktrough:

 

Ikana Canyon

 

Ta av the Garo Mask och gå rakt fram, upp till den trasiga bron.

 

Frys Octoroks med ispilar och hoppa över till plattformen.

 

Använd träna till att hookshota till huvud delen av Ikana Canyon.

 

Gå upp för den vänstra rampen och gå in i grottan längs bort vid den uttorkade floden, och gå i mot vatten hålet.

 

Spela Song of Storms, och gå ut och vänta på att den lila flickan är långt borta, spring sen snabbt in i hennes hus och gå ner i källaren.

 

Spela the Song of Healing för människan inne i hennes garderob för att få the Mask of Gibdo.

 

Gör "Anju and Kafei (Log Book)".

 

Underworld

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underworld

se till att du har en flaska vanlig mjölk; 5 st magiska bönor; 10 bomber; 1 fisk; 10 deku nuts; och en tom flaska.

hoppa ner i brunnen i den vänstra sidan av Ikana Canyon när du har på dig mask of gibdo.

Ge gibdo i den högra dörren 5 magiska bönor.

gå in i nästa rum och ge nästa gibdo 10 deku nuts.

nästa gibdo vill ha 10 bomber, ge dom och gå in i nästa rum.

döda gigant poe, ta sedan hans flamma i en flaska.

gå till baka till det 2:a rummet och ge gibdo fisken för att passera in till nästa rum ge big poe flamman till gibdo för att få axess till sista rummet.

Tänd alla faklor och ta spegelskölden ifrån skattkistan.

warpa till statyn i Ikana Canyon och gå in igenom sprickan till Ikana Ruins.

 

puh jobbit att skriva!!! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...