xbox_2 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 vet nån hur man fuskar i tomb rider4?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 menar du till Cronicles?? jag har prövat..det är helt omöjligt..!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 det finns väl trainers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_2 Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 the last revelation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag hittade till Tomb Raider 4 men inte till Tomb Rider 4 http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=1090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_2 Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Det är ganska så krångligt att fatta hur man gör fusken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_2 Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 men jag har fasnat på första bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tor Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 vete f*n :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firebolt Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 XBOX_2 Vart på den första banan sitter du fast ?? Är det med "spyan" (mumien) så vet jag och en kompis hur du ska göra B) Om du sitter fast i det där rummet med mumien så ska du dra ut statyn som står mittemot graven av anubis som står mitt på golvet, bakom statyn finns det en stege !! den ska man klättra upp för, där finns det två mumier till !! skit i dom och ta den andra EYE PIECE. Hoppa sen ner till den stora runda dörren och combinera båda delarna av HORUS EYE (båda EYE PIECE delarna). Där innanför finns det en smal gång, spring ienom den men va försiktig !! i golvet finns det ett hål med knivar i !! Min kompis kutade där och ramlade ner !! <_< Lycka till //Firebolt :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Man kan inte göra ett fusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jo, trainers :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.