Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Om jag köper ett Gamecube vilket spel ska jag köpa jag gillar äventyr. PS.skriv t.ex inte köp Xbox istället eller köp Ps2 istället jag vill köpa ett GamecubeDS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 om du gillar äventyr, rekkommenderar jag STARKT The Wind Waker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Metroid Prime kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Metroid Prime kanske Jag gillar inte krigsspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Men Zelda Windwaker ska du lätt ta! Det finns inget bättre äventyrs spel! Och det e inte så mycket krig direkt.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 MP är äventyr och inte krigs spel.... om du inte har tww ska du köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Om jag köper ett Gamecube vilket spel ska jag köpa jag gillar äventyr. PS.skriv t.ex inte köp Xbox istället eller köp Ps2 istället jag vill köpa ett GamecubeDS. Köp Super Mario Sunshine. Det är ett långt äventyrs-spel. Om man inte varvat det. Det är jättekul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 pokemon coloseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Metroid prime är ett äventyrsspel,bara att man använder skjutvapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 The legend of zelda The wind waker rekommenderar jag!... Det är ett äventyrspel som dem flesta vet.... Och sen så rekommenderar jag metroid prime som är ett äventyrsspel i första persons perspektiv....... Och sen så finns det super mario sunshine som är ett plattformsspel för dem som inte visste det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 köp Tww!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Eller köp Four swords adventures när det kommer ut..... När kommer det ut förresten?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg