Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Om man går in på en tråd så kan man ju ibland välja gå till det första olästa inlägget! Varje gång som jag läser det så kommer jag till sista sidan längst ner även om jag inte har läst inläggen över! Är det så för er också eller vad tror ni att det kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det är så för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Det är så för mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 inte för mig, ni kanske trycker på pilen ,men ni borde ju veta att man ska trycka på texten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Om man går in på en tråd så kan man ju ibland välja gå till det första olästa inlägget! Varje gång som jag läser det så kommer jag till sista sidan längst ner även om jag inte har läst inläggen över! Är det så för er också eller vad tror ni att det kan vara för fel? Det är väl så att första olästa inlägget är det nyaste inlägget såklart. Så är det då för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (redigerat) Men så är det väl för alla ? iaf för mig ;) . . Redigerat 5 Juni 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 För mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Men så är det väl för alla ? iaf för mig ;) . . for me too... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag tycker att Admin borde försöka fixa det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag tycker att Admin borde försöka fixa det! :D varför?! :huh: det e ju inte störande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (Silver Star @ 05/06-2004 19:32:43) Jag tycker att Admin borde försöka fixa det! :D varför?! :huh: det e ju inte störande... Det är sant jag har inget problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Tja, jag tycker bara att det är lite onödigt att ha en sån som det står gå till det första oläste inlägget när det lika gärna kunde stått gå till det senaste inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.