Rallypacker Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag tror att det är onödigt arbete för moddsen, dom har så mycket att göra ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Tja, jag tycker bara att det är lite onödigt att ha en sån som det står gå till det första oläste inlägget när det lika gärna kunde stått gå till det senaste inlägget! man fattar ju ändå vad dem menar med det! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Admin och moden gör som dem tycker det är Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Admin och moden gör som dem tycker det är Rätt det e ju självklart! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Silver Star @ 06/06-2004 12:31:32) Admin och moden gör som dem tycker det är Rätt det e ju självklart! <_< Som en spelgel. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ja, jag menar inte att jag tycker att det är jätte dåligt, det spelar inte så jätte stor roll för mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ja, jag menar inte att jag tycker att det är jätte dåligt, det spelar inte så jätte stor roll för mig!!! varför tog du upp ämnet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag bara undrade om det var så för alla! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ja det är så för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 inte för mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Tja, jag tycker bara att det är lite onödigt att ha en sån som det står gå till det första oläste inlägget när det lika gärna kunde stått gå till det senaste inlägget! Första olästa= Det första inlägget som ingen har läst. Ungefär så ja. Vem läser inte det första inlägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Alla läser det första inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.