Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Vilken pokemon Rekomenderar du jag ska träna upp för jag vill ha starka pokemon? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Iaf du är i början tycker jag du ska fånga en Ralts... Och en Poochyena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Azzå jag har klarat pokemon ligan jag vill ha någon och träna jag har redan tränat Pochyena och ralts till doms störstingar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 hmm.. jag vene.. vilka har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Aggron e ganska bra ;] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Träna en vulpix till en ninetsales den är superbra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Träna en vulpix till en ninetsales den är superbra! Räcker med en sten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ja , det glömde jag visst! Men den är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 carvhana kanske!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Trapinch till Flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 är inte flygon ganska dålig?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Fånga Bagon,träna till Salamence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg