Gäst Red_fox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ä de här en GAMESHARK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 nej... Det är ngn annan fusk-sak tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 jag har sett en sån i affären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 de måste ju vara en gameshark fö på en annan aktion så skrev den som sålde den att man skrev in siffer koder i den & att den knäckte alla hemliga koder i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 asså gameshark är inte så stor det är typ som en liten RUMBEL PAK så kan man knappa in koder till olika spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Ä de här en GAMESHARK ja det är det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 asså gameshark är inte så stor det är typ som en liten RUMBEL PAK så kan man knappa in koder till olika spel Sätter man in Gameshark i kontrollen? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Nej man stoppar den mellan spelet & 64.Jag har köpt en på tradera,den ä lika den som bilden där uppe. PS tack fö hjälpen 0014 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Nej man stoppar den mellan spelet & 64.Jag har köpt en på tradera,den ä lika den som bilden där uppe. PS tack fö hjälpen 0014 Ockej för Rumble pack sätter man in i kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 mm..och memory pak.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg